Pages

Fotocursus ~ Portretfotografie (in studio)

Sinds september volg ik een fotografiecursus (vervolg) bij het CKE. Ik volg de cursus om dat ik wil blijven leren, mijn techniek wil verbeteren en het erg leuk vind om met een clubje mensen met dezelfde passie op te trekken. Op 7 december stond portretfotografie (in studio) op het programma, als model nam ik een lieve collega mee. We onderbraken de workshop voor een lekkere en gezellige lunch bij Dijk9 in Eindhoven. Voor het eerst werkte ik niet met natuurlijk licht, dat was even wennen en ik moest een aantal drempels over. Ik probeerde diverse settings uit en zie hier (een gedeelte van) het resultaat:




3 reacties:

Een dotje wat zei

Wauw Marieke, prachtige foto's!! En wat een knap model zeg... Vooral de eerste en de laatste foto vind ik geweldig. Keep up the good work! Xx

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat gaaaaaaaaaf!
Super mooi!
Ik vindt alle foto's super, vooral de eerste twee foto's zijn helemaal te gek!
Wat een mooie ogen heeft je/het model zeg!
Wauw!

X Arja

Marit zei

Wow, weer helemaal super zeg! Die laatste foto is mijn favoriet! Knap model inderdaad, maar een hele goede fotografe!

Een reactie posten