Pages

Miepisch Instagram Month ~ Juli 2013

Iedere maand plaats ik een 'Miepisch Instagram Month' en maak ik jullie deelgenoot van een aantal van mijn maandelijkse geluksmomentjes. Deze nieuwe categorie is ter vervanging van mijn 'Count your blessings'



1. Onderweg naar Frankrijk bekeken we de wolken, zie je de krokodil die een muis opeet? 2. Stoere ridder met zijn eerste pijl en boog 3. Bloemetjes voor mama 4. Waterpistolenpret in bad van de stacaravan.. thuis mag dat nooit :)


5. BBQ nr. 10 6. LOVE hide and seek 7. Ik maakte een start met het jaaralbum van dochterlief 8. en... zoonlief

2 reacties:

Moments we love zei

Erg leuk! Wat een geluksmomentjes, heerlijk!

Een dotje wat zei

Fijne plaatjes... Alleen die krokodil, ik zie 'm niet ;-)
Geniet van een zonnige zondag! Xx

Een reactie posten