Pages

Give aways

Op een aantal blogs vinden er fijne give aways plaats. Ik deel deze 'give aways' niet alleen om jullie mee te kunnen laten dingen naar de prachtige 'prijzen', maar ook om jullie te laten kennismaken met een aantal prachtige interieurblogs die het volgen waard zijn.



Op het blog van Els ding je mee naar een prachtig kussen van Bloomingville. Op het blog van Arja maak je kans op een stoer zwart-wit telefoonhoesje. Marit ging voor ons aan de knutsel en maakte twee schitterende kussenhoezen. Via het blog van Lisanne kun je een stoere vormgegeven poster winnen van het nieuwe interieurmerk OHMYHOME.

1 reacties:

Marit zei

Hoi Marieke, wat leuk dat je een post maakt over onze give away's. Ik doe mee met allemaal :-) behalve die van mij dan natuurlijk, hoewel ik nu nog lekker stiekem zelf geniet van mijn kussenhoesjes! Fijne dag en voor degenen die een kijkje op mijn blog willen nemen, me willen volgen en of mee willen doen aan mijn give away.....welkom.
Lieve groet Marit

Een reactie posten