Pages

Count your blessings

Ik heb een gezellige week achter de rug waarin ik genoot van bezoekjes van en aan vrienden, een etentje met oud klasgenootjes, een spelletjesmiddag met Tijn, een bezoekje aan de bieb, een canvas dat ik voor vrienden bestelde en als afsluiter genoot ik ontzettend van deze lazy sunday!

Maar waar ik het aller, aller, allermeest van genoot is van mijn schilderij. Na een jaar van hard werken is 'mijn poppetje' dan eindelijk af. Het interesseert me dan ook niet dat in de meeste reacties wordt aangegeven dat het schilderij 'niet mooi' is maar dat het wel een knappe prestatie is (oké, misschien interesseert het me een beetje). Ik word er blij van omdat het geen standaard schilderij is, geen duizend in een dozijn, niet te koop bij Ikea, maar uniek: echt Miepisch.

Ik maakte het schilderij onder begeleiding van Anne Lemmers, een lieve spontane vrouw en een geweldig kunstenares.

Op naar de volgende week, die voor het eerst sinds tijden eens niet bommetje vol is. Het voelt nu al als blessing! Fijne week allemaal!




2 reacties:

Een dotje wat zei

Wauw! Ik vind 'm erg gaaf! Prachtig gedaan... X

Anoniem zei

Heel knap. Inderdaad heel appart. Maar ik hou hier wel van. Weer eens wat anders als veel schilderijen met al die kloders verf. Blijf vooral jezelf. Ik vind hem prachtig. Ga zo door blijf jezelf

Een reactie posten