Pages

Count your blessings

Deze week werd ik blij van zelfgemaakte chocomel met slagroom, een bezoekje aan de kapper,
een etentje met ex-collega's, een wandeling door de bossen en een heerlijke luie zaterdag waarop ik een bezoekje bracht aan de open dag bij 'Atelier Grenier'. Op de open dag ontmoette ik Marie-José van 24. Ik kocht er een prachtig 'opgepimpte' verhuisdeken welke ik ga gebruiken als plaid (nadat ons rendier/kerstboomplaidje met de kerstspullen naar boven is verhuisd). 24 verkoopt prachtige accesoires en mooie producten die met de hand vervaardigd zijn. Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op de site en laat je verrassen!

De week sloot ik af met een te gekke fotoshoot op een super gave locatie in Maarheeze. het resultaat van deze fotoshoot is tot 7 januari geheim!








0 reacties:

Een reactie posten